Aljoša Krošlin Grlj | Od skice do police

Da je krizna situacija lahko lepa spodbuda za nadgradnjo in izboljšanje poslovanja ter iskanje novih rešitev, dokazuje IKONO Group. Podjetje je v času epidemije razširilo svojo ponudbo in s pomočjo digitalne rešitve tudi v času protikoronskih ukrepov svojim strankam nudilo celovit, 360-stopinjski pristop. Kot partner Nagrade nemškega gospodarstva 2020, ki je bila posvečena trajnostnemu poslovanju, je podjetje izpostavilo pomen trajnosti na vseh ravneh – tudi na področju korporativnih oblačil. Aljoša Krošlin Grlj, ustanovitelj in direktor podjetja IKONO Group, nam je pojasnil, kako lahko podjetja z edinstvenimi korporativnimi oblačili nadgradijo svojo trajnostno strategijo in promocijo blagovne znamke.

Gospod Krošlin Grlj, za nami je zelo pestro in izzivov polno leto. Kaj je prineslo podjetju Ikono Group? Kako ste se prilagodili spremembam?

Razvoj 360-stopinjskega poslovnega modela IKONO in usmerjenost v diverzifikacijo poslovanja sta se lani obrestovala, čeprav sta nam sprva prinesla tudi nekaj težav. Naša osnovna dejavnost, to je popolnoma personalizirana celovita storitev na področju modnih korporativnih, športnih in lifestyle oblačil ter dodatkov, temelji na ekipi, ki združuje strokovnjake z različnih področij, in pa na preizkušenih izvajalcih iz različnih krajev. Izvajanje naše storitve je tako lahko potekalo nemoteno. Ker so bili sestanki v živo onemogočeni, smo si omislili IKONO virtualni showroom, ki je olajšal izbiro, potrjevanje in naročanje izdelkov.

Svojo dejavnost pa smo že v letu 2019 začeli nadgrajevati z malo- in veleprodajo, saj smo želeli trgu ponuditi nov koncept aktivnih oblačil, podjetju pa omogočiti še dodaten razvoj in rast. Žal pa so se prav v obdobju, ko smo odpirali pop-up prodajalne po Sloveniji, načrtovali nadgradnjo lastnih prodajaln v Ljubljani in Portorožu ter odprtje nove v Kopru, uveljavili protikoronski ukrepi. To nas je sprva krepko prizadelo, nato pa smo zavihali rokave in zelo hitro zagnali spletno prodajalno www.outofoffice.si, ki je že v kratkem času pokazala lepe rezultate.  Kot že mnogokrat prej se je izkazalo, da je krizna situacija lahko lepa priložnost, pravi »push« za nadgradnjo in izboljšanje poslovanja ter iskanje rešitev, na katere prej mogoče ne bi niti pomislili.

»Kot že mnogokrat prej se je izkazalo, da je krizna situacija lahko lepa priložnost, pravi »push« za nadgradnjo in izboljšanje poslovanja ter iskanje rešitev, na katere prej mogoče ne bi niti pomislili.«

Kaj je prednost vašega poslovnega modela in v čem se razlikujete od konkurence?

360-stopinjski model IKONO predstavlja sodoben in naročniku prijazen način pristopa, saj le na enem naslovu združuje vse potrebno za izvedbo celotnega procesa nastanka personaliziranih oblačil in dodatkov, pa tudi distribucije, trženja in promocije. Mi temu pravimo, da nudimo vse od skice do police. Z mednarodno ekipo sodelavcev s področij modnega in industrijskega oblikovanja, inženirstva, komuniciranja, trženja ter foto in video produkcije namreč zagotovimo vse faze delovnega procesa nastanka po meri narejenih posameznih kosov in celotnih kolekcij z vključeno distribucijo in možnostjo njihovega trženja in promocije. V ta proces so vključeni tudi sodobni in naročniku prijazni načini izvedbe procesa dela, kot je 3D izris oblikovnih zasnov modelov krojev, stilov in vzorcev za lažjo odločitev o končni podobi izdelkov. IKONO jih oblikuje, razvija in naredi iz skrbno izbranih ali tudi po naročnikovih željah in potrebah razvitih visokotehnoloških kakovostnih materialov pri visokotehnoloških proizvajalcih. S trženjsko-marketinško ekipo lahko poskrbi še za prodajo izdelkov in njihovo foto, video in tekstovno predstavitev.

Naš edinstveni način dela razlikuje IKONO od ponudnikov korporativnih oblačil na trgu in ga postavlja med najbolj inovativna in vodilna podjetja na tem področju. Ponosni smo, da lahko ustvarimo tudi tehnično najzahtevnejša oblačila in dodatke, primerne za različne delovne procese ali najbolj ekstremne športne aktivnosti.

Mednarodna ekipa sodelavcev s področij modnega in industrijskega oblikovanja, inženirstva, komuniciranja, trženja, foto in video produkcije zagotavlja vse faze delovnega procesa nastanka po meri narejenih posameznih kosov in celotnih kolekcij z vključeno distribucijo in možnostjo njihovega trženja in promocije. (Foto: IKONO Group)

 

Kakšne prednosti prinaša podjetjem naložba v kakovostna korporativna oblačila?

V podjetju IKONO dokazujemo, da so korporativna oblačila sodobnih krojev in vrhunskih materialov sodoben, inovativen in kreativen način komuniciranja dejavnosti in storitev. So odlično individualizirano marketinško orodje, so naložba v podobo in promocijo, ki se obrestuje, saj gre za trajne izdelke, ki lahko resnično pustijo sledi in poudarijo unikatnost in edinstvenost posamičnih blagovnih znamk.

Poleg estetske vrednosti sta pri tovrstnih oblačilih in dodatkih poudarjena predvsem uporabna vrednost in kakovost materiala z različnimi teksturami in detajli. Dnevi cenenih generičnih majic, ki so bile pogosto same sebi namen, saj so končale na zadnjih policah omar ali v smeteh, so že zdavnaj mimo.

Korporativna oblačila sodobnih krojev in vrhunskih materialov so sodoben, inovativen in kreativen način komuniciranja dejavnosti in storitev. So odlično individualizirano marketinško orodje, so naložba v podobo in promocijo, ki se obrestuje, saj gre za trajne izdelke, ki lahko resnično pustijo sledi in poudarijo unikatnost in edinstvenost posamičnih blagovnih znamk. (Foto: IKONO Group)

 

Trajnostna naravnanost postaja nepogrešljivi del vsake organizacije ali podjetja. Kako v podjetju stremite k trajnostnemu poslovanju?

Naš model poslovanja prihrani našim strankam in poslovnim partnerjem čas, energijo in denar. Sodelujemo s preverjenimi proizvajalci, ki spoštujejo okoljske in družbene standarde. V ponudbo vključujemo izdelke iz certificiranih in recikliranih materialov, ki so narejeni kakovostno in so namenjeni dolgotrajnejši uporabi. Veseli smo, da naše stranke razumejo, da je vredno vložiti v brezčasno in funkcionalno oblačilo ali dodatek, saj se to dolgoročno obrestuje pri zadovoljstvu njihov strank, poslovnih partnerjev, kupcev, zaposlenih in varovanju okolja.

»Veseli smo, da naše stranke razumejo, da je vredno vložiti v brezčasno in funkcionalno oblačilo ali dodatek, saj se to dolgoročno obrestuje pri zadovoljstvu njihov strank, poslovnih partnerjev, kupcev, zaposlenih in varovanju okolja.«

Intervju: Anja Slekovec