Intervju: Kärcher Slovenija – Helena Walland, nova direktorica podjetja

Kärcher je družinsko podjetje, ki zaposluje več kot 15.000 ljudi v več kot 150 podjetjih v 80 državah po svetu. Številni centri in podjetja po svetu skrbijo za visok standard oskrbe strank, kulturno odgovornost in trajnostni razvoj podjetja. V tokratnem intervjuju vam predstavljamo novo direktorico podjetja, gospo Heleno Walland. Gospa Helena Walland, iskrene čestitke ob […]

Kärcher je družinsko podjetje, ki zaposluje več kot 15.000 ljudi v več kot 150 podjetjih v 80 državah po svetu. Številni centri in podjetja po svetu skrbijo za visok standard oskrbe strank, kulturno odgovornost in trajnostni razvoj podjetja. V tokratnem intervjuju vam predstavljamo novo direktorico podjetja, gospo Heleno Walland.

Gospa Helena Walland, iskrene čestitke ob pričetku nove direktorske funkcije pri podjetju Kärcher Slovenija. Novo funkcijo ste prevzeli v začetku septembra, vendar pa ste pri podjetju že nekaj časa. Prav gotovo ste imeli priložnost opazovati dogajanje v podjetju z drugega zornega kota. Zaupajte nam, kakšni so bili vaši prvi občutki pri prevzemu nove funkcije v podjetju?

Iskrena hvala za čestitke. Prevzem nove direktorske funkcije pri Kärcher Slovenija je bil zame prava čustvena vožnja! Moja strast do prodaje me je pripeljala sem, a z njo prihaja tudi velika odgovornost. To je nov mejnik v moji karieri, ki mi ponuja priložnost za osebno rast.

Ob tem sem se seveda spraševala, ali mi bo ostalo dovolj časa za družino, vendar sem prepričana, da lahko najdem ravnovesje med obema. To je tudi izjemna priložnost za razvoj podjetja na novo raven, kar me navdušuje. Vodenje sodelavcev, ki so tako predani in strokovni, pa je zame res veliko veselje.

Dejstvo, da sem se praktično z dopusta potopila naravnost v izzive ob poplavah, organizacijo poslovanja in pomoč našim poslovnim partnerjem ter donacijam, me je globoko povezalo s podjetjem in njegovimi vrednotami. S temi izkušnjami se počutim popolnoma pripravljeno in polno motivirano za sledenje svojim ciljem in viziji za prihodnost podjetja.

Z dolgoletnimi izkušnjami na različnih vodstvenih položajih in dosedanjimi izkušnjami s podjetjem Kärcher Slovenija imate najverjetneje tudi že vizijo za prihodnji razvoj. Kako vidite prihodnost podjetja in kako v to vizijo sodijo tudi načela učinkovite rabe virov in trajnostni razvoj, ki mu vaše podjetje sledi?

S svojimi dolgoletnimi izkušnjami sem razvila vizijo, ki temelji na okrepitvi direktnega pristopa k prodaji in ponudbi najboljših rešitev za čiščenje za podjetja. Načrtujemo tudi razširitev našega servisa, podporo našim poslovnim partnerjem in investicije v lastno maloprodajno mrežo.

Naša vizija pa vključuje tudi trdno zavezo trajnostnim načelom in okolju prijaznemu razvoju. Želimo zmanjšati ekološki odtis svojih izdelkov in si prizadevamo za trajnostni razvoj v celotni naši dobavni verigi. Sodelujemo tudi pri evropskih čistilnih dnevih, kjer širimo ozaveščenost o ekološko trajnostnih čistilnih rešitvah. Naša želja je ustvariti boljšo prihodnost tako za naše podjetje kot tudi za celoten planet. Skupaj z našimi strankami in partnerji si prizadevamo za boljši svet.

 

V prejšnjih dveh vprašanjih smo se že nekoliko dotaknili vrednot, h katerim se vaše podjetje zavezuje. Dejstvo, da stremite k zmanjševanju uporabe plastike pri vašem pakiranju in k trajnostni uporabi surovin, vodi k moji naslednji točki. Prosim, delite z nami vaše prihodnje trajnostne načrte in cilje, ki ste si jih zadali v okviru gesla »Bodi razlika«?

 Naši trajnostni načrti so naša strast in zaveza, zato z veseljem sledimo našemu geslu “Bodi razlika”. V letošnjem letu smo dosegli pomemben mejnik s pridobitvijo FSC certifikata, ki promovira okolju prijazno, ekonomsko sprejemljivo in socialno pravično gospodarjenje z gozdovi. To je šele začetek. Naš cilj je, da vsi naši paketi postanejo izdelani iz FSC certificiranih gozdov in recikliranih materialov. S tem bomo zmanjšali negativni vpliv na okolje in prispevali k trajnostni rabi virov.

 Prijaznost do okolja in varstvo podnebja sta temeljni področji našega delovanja. Že leta si nenehno postavljamo nove cilje, da bomo naše podjetje sistematično naredili učinkovitejše in varčnejše z viri. Naša zaveza je, da bomo še naprej delali razliko v trajnostnem poslovanju in se trudili za boljšo prihodnost vseh. Več o naših trajnostnih ciljih in naših dosedanjih dosežkih pa lahko najdete na naši spletni strani.

Za konec pa bi se dotaknila še dejstva, da se označujete za družinsko podjetje. Kaj to pomeni za vas in za Kärcher Slovenija? Kärcher Slovenija je namreč del večje verige, zato nas zanima tudi vaše mnenje na globalni ravni. Kaj si želite, da bi ljudje vedeli o vas kot družinskem podjetju v svetu?

Biti družinsko podjetje je za nas v Kärcher Slovenija izjemno pomembno. To pomeni, da ne delujemo le v okviru globalne verige, ampak tudi živimo vrednote družine Kärcher. Za nas družinsko podjetje pomeni, da gradimo zelo tesne, skoraj družinske odnose s sodelavci in strankami. Na vsak trg prenašamo te družinske vrednote, ki jih gojimo.

 Na globalni ravni želimo, da ljudje vedo, da je naša glavna dejavnost narediti svet bolj čist in prijazen do okolja. Smo mlado, dinamično in odprto podjetje, kjer se delo pretvori v zabavo. Naš cilj je zadovoljiti želje naših strank in jih navdušiti s prijetno energijo, odnosom in predano strokovnostjo. Kot družinsko podjetje nas vodi strast do čistoče in trajnostnega razvoja ter želja, da svet naredimo boljši.