Red Orbit | Google Analitika in LinkedIn »Personal branding« za uspešno 2023

  V Red Orbit agenciji skrbimo za digitalno prisotnost in uspeh naših partnerjev. Hkrati pa že leta razvijamo tudi izobraževalni oddelek, s katerim organiziramo personalizirana izobraževanja, mednarodno priznano konferenco in šole digitalnega marketinga različnih partnerjev. Oba oddelka zlahka združimo v moto »Vaš partner v rasti«. Za vas smo zato pripravili predstavitev dveh pomembnih področij za […]

red_orbit_logo

 

V Red Orbit agenciji skrbimo za digitalno prisotnost in uspeh naših partnerjev. Hkrati pa že leta razvijamo tudi izobraževalni oddelek, s katerim organiziramo personalizirana izobraževanja, mednarodno priznano konferenco in šole digitalnega marketinga različnih partnerjev. Oba oddelka zlahka združimo v moto »Vaš partner v rasti«. Za vas smo zato pripravili predstavitev dveh pomembnih področij za uspešen vstop v leto 2023.

Spletna analitika v 2023

Digitalni svet se bo zatresel z menjavo Google analitike. 1. julija 2023 bo Google namreč zamenjal staro analitiko (UA) z novo, Google Analytics 4. To pomeni, da bo stara analitika s prvim julijem nehala beležiti nove seje, šest mesecev pozneje pa bodo historični podatki izbrisani iz Google analitike.

Slednje je še posebej pomembno pri načrtovanju proračunov, vsebin, strategije in taktik ter predvsem prodaje. Kako boste primerjali prodajo na medletni ravni, če ne boste več imeli podatkov za nazaj? Kako boste ocenjevali uspešnost kampanj in vaše sodelovanje z agencijami, če ne boste imeli na voljo podatkov preteklih let?

Kaj storiti?

Uspešen prehod se začne z uspešno implementacijo kode za sledenje, nato pa je potrebna odločitev, kdo bo upravljal spremembe na vaši spletni strani in kako jih pravilno izvajati.

Nekaj vprašanj, ki naj vam bodo v pomoč:

  • Kdo upravlja spremembe na vašem spletnem mestu? Kdo je odgovoren za predlaganje, kodiranje, pregledovanje in odobritev sprememb na spletni strani, preden so objavljene?
  • Kako se trenutno izvaja Google Analytics (UA)? Je koda konfigurirana v sistemu za upravljanje vsebine (CMS), uporabljate plug-in, je v tag managerju ali neposredno v HTML kodi?
  • Kdo ima dostop do vašega računa Google Analytics (UA)? Katere ravni dostopa zagotavljate ekipi, zunanjim partnerjem, so zunanji partnerji pripravljeni na GA4 preskok?
  • Koliko podatkov stare analitike (UA) morate ohraniti za sprejemanje poslovnih odločitev? Kakšne časovne intervale potrebujete za prihodnje primerjave? Kako načrtuje svojo prodajo in nabavo?
  • V kakšni obliki želite shraniti svoje pretekle podatke? S preglednicami po meri, podatkovnimi bazami ali BigQuery Googlovem podatkovnem skladišču?
  • Kdo in na kakšen način bo dostopal do teh podatkov?

 

Zakaj je to sploh pomembno?

Odlična analitika je več kot le zbiranje podatkov. Služi predvsem vaši poslovni uspešnosti. V marketingu lahko predstavlja orodje za sprejemanje boljših odločitev, za hitro odzivnost na dogodke v svetu in bolj smotrno uporabo marketinških proračunov.

Z Google Analytics 4 prihaja nova generacija analitike, v kateri se spreminja vse, uporabniški vmesnik, podatkovni model, zmogljivosti in sama implementacija. Posledično se moramo spremeniti tudi uporabniki analitike. Uporabljajte analitiko za poglobljen vpogled v pravilnost vaših poslovnih potez. Z GA4 bo to še lažje, a le, če jo boste pravočasno integrirali in dovolili sebi in svoji ekipi, da se dovolj izobrazi o njej.

 

LinkedIn osebnostno znamčenje kot poslovna priložnost (Personal branding)

Ne glede na to, na katerem področju gradimo kariero, in ne glede na to, kakšne storitve ali produkte nudimo, za podjetjem, storitvijo in/ali produktom vedno stojimo ljudje. Ti so ogledalo podjetja. Naj bo vaš poslovni profil tudi vaše osebno znamčenje!

LinkedIn je poslovna platforma, kjer se sklepajo posli, iščejo novi zaposleni in negujejo stiki tudi, ko niste na istem poslovnem dogodku. Kot vsaka platforma ima tudi ta pravila in zakonitosti, ki jih lahko izkoristite v svoj prid in dosežete več ljudi organsko, brez oglaševanja. S pravim pristopom odklenete skrivnosti profila, ki je privlačen in profesionalen, z načrtom objav pa dobite LinkedInov algoritem na svojo stran, da boste pritegnili prave ljudi in da boste tudi s svojim LinkedIn profilom gradili avtoriteto na lastnem področju.

Ko gradite svoj LinkedIn profil, ne pozabite raziskati:

  • Kaj je social selling index in zakaj mu sledimo?
  • Kaj se splača izpostavljati na osebnem LinkedIn profilu, ki je namenjen poslovni rasti uporabnika in podjetja?
  • Kako pogosto objavljati na LinkedIn profilu, kateri dnevi so najprimernejši, katere ure?
  • Ima algoritem raje objave, natipkane na računalniku ali telefonu?
  • Se splača komentirati objave drugih in zakaj je to pravzaprav pomembno za vaš branding?

 

LinkedIn je družbeno omrežje kot vsa ostala, ima tudi svoje zakonitosti in deluje na poslovni ravni. Če se ga boste lotili kot svoje vizitke za pomembne dogodke in mreženja, boste pravilno pristopili k njegovemu opremljanju.